ISOJA päätöksiä

Heipparallaa!

Edellisestä kirjoituksesta on hieman aikaa.
Olen tässä välissä käynyt keskusteluja itseni kanssa ja tehnyt isoja päätöksiä. Tämä on ollut opettavainen ja hyödyllinen tauko.

Toiminimen perustamisesta saakka olen siis tehnyt kahta duunia samanaikaisesti. Minulle on käynyt vanhanaikaiset, ja olen alkanut väsyä nykyiseen tahtiin. Ja kerronpa, että sitä ei ole helppo myöntää! Vaikka fiilis on hyvä, ja hommia tekee ilolla, ei meinaa jaksaa. Myös minun rakkaimmat väsyvät ja ikävöidään toisiamme arkisin ihan liikaa. Minun on turha väittää, etteikö minun valinnat vaikuttaisi koko perheeseen. Ja mun perheen PITÄÄ olla se ykkönen, kävi mitä tahansa!

Lisäksi mun kroppa alkoi antaa signaaleja, että täytyisi hidastaa. Ihan heti en kuunnellut, mutta parempi muistutus tuli viime viikolla, kun minut määrättiin sydänfilmiin kesken työpäivän rytmihäiriöiden ja närästyksen vuoksi. Se säikäytti, vaikka hätää ei ollutkaan. Nyt on ollut liikaa kaikkea, joten se alkaa näkymään myös fyysisesti.

Ajatus muutoksesta oli kypsynyt päässä ja Markon kanssa käydyissä iltamyöhän keskusteluissa jo tovin, mutta se tuntui vähän luovuttamiselta. Kuitenkin itselle pitää olla rehellinen. Viime perjantaina päätös oli lopullisesti tehty. Irtisanouduin päivätyöstäni ja keskityn ainoastaan yrittämiseen! Tuntuu hienolta! Tuntuu helpottuneelta? Tuntuu kummalliselta! Tuntuu kuitenkin siltä, että menen juuri siihen suuntaan, kuin haluankin. Tuntuu siltä, että arvomaailmani ja tekeminen kohtaavat. Tuntuu siltä, etten ihan tiedä mitä odottaa. Ihan parasta!

Olen ennenkin vaihtanut työpaikkaa, mutta tämä päätös on tähän astisen elämäni suurin työhön liittyvä päätös. Onneksi kotoa tulee ISO tuki <3 Päivätöissä on ollut haastavaa ja mukavaa. Minun suuntani on kuitenkin toinen ja uskon, etten olisi koskaan uskaltanut yrittäjäksi, ellen olisi tätä työtä tehnyt. Iso kiitos työnantajalle.

Lähiaikojen ammatillinen päätavoite on keskittyä tuleviin pt-näyttöihin ja kokeisiin kunnolla ja toki valmentaa. Huippuryhmiä on aloittamassa sekä helmi- että maaliskuussa ja kesälle on suunnitteilla myös kivoja juttuja! Millan päätavoite on olla perheelle läsnä.

 Pysyhän kanavalla!

ILOA PÄIVÄÄSI!

-Milla-



Kommentit